Obserwatorzy

sobota, 4 czerwca 2011

Zbliżają się wakacje ...

Jako, że pogoda piękna, słoneczna, to zaczynamy myśleć o wakacjach... Nad morzem, jeziorem, na plaży... ech, pomarzyć - piękna rzecz :)
Dziś zrobiłam wakacyjną karteczkę zgodnie z mapką Card Patterns

A oto moja propozycja:


Pomysł łódeczki zaczerpnęłam od Agnieszki, ale gdzie mi tam do pierwowzoru - to tylko namiastka...

Użyłam : papierów ILS - Look@me 01, Imaginisce - A Shore Thing - "Getting Hotter, Need Water", dziurkacza Letack, wykrojnika Nellie's multi frame MFD 005.

3 komentarze:

  1. What a CUTE scenery card! Thanks for playing with us at Card Patterns!

    OdpowiedzUsuń
  2. minimalistycznie, ale jakże bogato;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja łódeczka jest idealna. Świetna kartka.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...