Obserwatorzy

poniedziałek, 20 czerwca 2011

Zielono mi ...

Do tej pory nie brałam udziału w zadaniach na blogu Penny Black, bo gdzieś posiałam stemple tej firmy. Ostatnio robiłam porządki i takie dwa malutkie znalazłam, a poza tym znalazłam większe - już gotowe odbite. Od razu postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu, bo na stemplach są zwierzaki :) Stworzyłam okrągłą kartkę w tonacji kremowo - zielonej :




Kartka ta wpisała się idealnie w następujące wyzwania:
- Penny Black Saturday Challenge - # Pesky Critters
- Sketchy Colors - #76 Cream, mint & olive!
- The Sweet Stop - #113 Sketch with a Spin: Circle Card

Mam nadzieję, że Wam przypadnie do gustu ...

11 komentarzy:

  1. Wonderful card design. Love all the greens. I just signed up to follow your blog. Thanks for playing at the Sweet Stop.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna:) Falbanka wokół koła wygląda przepięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. beautiful card aluna...love your sweet kitty.....thanks for joining in our birthday blog hop fun at Penny Black Saturday...hugs kath xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Stunning card....love the shape and pretty details :)
    Thanks for joining in the fun at our Birthday Celebrations over at PBSC x

    Jenny x

    OdpowiedzUsuń
  5. What a sweet card Aluna. The image is so cute... love the border around the circle, the pretty flowers... Thanks for playing along with us at the Sweet Stop this week.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna! ale nad tą falbanką wokół kartki to się chyba napracowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow this is so pretty! Gorgeous cute card :-) . Thanks for joining in the PBSC third birthday challenge and good luck!
    Pauline x

    OdpowiedzUsuń
  8. This is just gorgeous!!!
    I love the round shape, and the colors you have used match perfectly.
    Thank you for joining Sketchy Colors, and lots of luck!
    Hugs, Marianne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna jest! Fajna kompozycja, świetne wykonanie i to, co lubię najbardziej - dużo kwiatuszków :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...