Obserwatorzy

niedziela, 17 lipca 2011

Dla małego pirata ...

Wracam do "żywych", czyli do pracy z papierem. Jakoś nie miałam czasu albo weny, zresztą praca z dziećmi na półkolonii dostarczyła mi tyle wrażeń, że nie miałam siły wyżywać się na papierze... Ale to już przeszłość, bo wracam !!!
Zrobiłam kartkę dla małego urwisa. Zrobiłam - a w zasadzie zrobiła się sama, bo gdy zobaczyłam zakupione jeszcze w czerwcu w Artpasji i Tuluzie - a przywiezione przez moją córcię z Krakowa na początku lipca - stemple i skojarzyłam je z posiadanymi papierami, to kartka była gotowa :)

Zgłosiłam ją na wyzwanie na blogu:
Użyłam: papieru z zestawu Webster's Pages "Seaside Retreat", stempla z zestawu Viva Dekor "At the Seaside" oraz stempla Nellie Snellen "Brave captain", dodatki z kuferka.

2 komentarze:

  1. uwielbiam ten stempel z piratem!

    Karteczka bardzo fajna Ci wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful card!
    I love this stamp a lot:-)
    Thanks for joining us at TSM challenge!
    Hugs
    Nicoletta

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...