Obserwatorzy

czwartek, 17 listopada 2011

"Rogal" na twarzy ...

Dziś od rana mam świetny humor - normalnie gęba pełna szczęścia. Zawitał do mnie listonosz z paczką w ręce i powiedział, że awizo (nie od niego) na dużą przesyłkę jest w skrzynce. Lubię takie chwile, kiedy niecierpliwie rozcina się papier, albo taśmę klejącą, by dostać się do zawartości. Jak dzieciak wyciągający prezenty spod choinki... Pisałam kilka postów wcześniej, że poczta zawłaszczyła sobie przesyłkę z wygraną w Candy u Moni, więc ta dobra duszyczka wysłała mi kolejną przesyłkę. Mam ją i jestem prze szczęśliwa... Jeszcze raz bardzo dziękuję ! Moniko, dopieszczenie Twoich prac było dla mnie zawsze wzorem - a teraz mogę je podziwiać w realu. (Pozwolę sobie zapożyczyć zdjęcie z blogu Moni)



A ta druga przesyłka, to nowe papiery ze sklepu Rapakivi. Mają gramaturę 250, są dwustronne, mają chyba nieco bardziej stonowane kolory niż na zdjęciu w netcie ( a może się mylę - to chyba zależy od ustawienia monitora)...



3 komentarze:

  1. Prawidzwy Mikołaj do Ciebie zawitał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo się cieszę, że tym razem przesyłka dotarła i że Ci się podoba :*
    Życzę wspaniałych prac z nowych papierków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo, mamcia! A papiery cudne ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...