Obserwatorzy

sobota, 26 listopada 2011

Warsztaty, warsztaty ...

Ten tydzień miałam bardzo pracowity. We czwartek prowadziłam warsztaty dla nauczycieli świetlic i przedszkoli w Ośrodku Doradztwa Metodycznego i Doskonalenia Nauczycieli. Siedemnaście pań robiło zawieszki do prezentów lub na choinkę (jak kto woli) a potem kartkę świąteczną. Wszystko z wykorzystaniem świątecznych motywów z papierów do pakowania prezentów :) Kupiłam ostatnio w Aldim taki z piernikowymi domkami, haftowanymi makatkami i Mikołajami w stylu trochę takim rustykalnym. Tak ciężko pracowałyśmy, że nie zostało zrobione ani jedno zdjęcie ...
Natomiast dziś, w mojej macierzystej placówce, kolejne z serii - tym razem "Kartka świąteczna". Rozpiętość wieku znaczna od 3 lat ("co zrobić, gdy nie ma się z kim zostawić a udział w warsztatach kusi ?") do ... kobiety są zawsze młode :)



Klamerka do bielizny, to przyjaciółka każdej scraperki :)

Zdjęcia zbiorcze kartek nie zostały zrobione, bo bateria w aparacie padła. Wstawię je później.

3 komentarze:

  1. Ale na pewno wyszły super. Co do klamerki - ostatnio się o tym przekonałam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe warsztaty ładujące własne baterie :-)
    3.12 melduję, że sabat :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę jaki z Ciebie pracuś :D Fajnie, że zarażasz pasją innych :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...