Obserwatorzy

niedziela, 8 lipca 2012

Summer maze part 2 ...

Kolejna odsłona tajemniczego Letniego Labiryntu na blogu Smile & Scrap. Tym razem należało wrócić do poprzedniej części na swoim blogu i w kolejnej pracy wykorzystać elementy nieparzyste z listy materiałowej (1,3,5 ...). Można do nich dodać jakieś inne - ale tamte poprzednie obowiązkowo muszą być ... U mnie to były:
1. papier fioletowy ( chyba Papermania) 
3. karton fioletowy
5. wstążka atłasowa i z organzy
7. tusze do stempli Heyda

Powstała taka oto kartka  ...




Użyłam:
1. papier fioletowy ( chyba Papermania) 
2. stemple Scrappy Cat - Hibiscus
3. karton fioletowy
4. tusz do embossingu Tsukineko
5. wstążka atłasowa i z organzy
6. puder do embossingu Rangera Seafoam White
7. tusze do stempli Heyda
8. przeszycia
9. stempel Latarni Morskiej z napisem
10. dziurkacz Dalprint
11. zielony papier Papermanii - Rose Garden 
12. papier serwetkowy (środkowy kwiatek)
13. kostki dystansowe 3D

2 komentarze:

  1. Przez dłuższy czas miała i w sumie mam bzika na punkcie fioletu, także kartka spodobała mi się od razu, jest bardzo "lekka" (nie czuć, że jest tego wszystkiego za dużo) a jednocześnie urocza i ma wszystko co powinna mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka :) Bardzo podobają mi się kolory i stempelki kwiatów. Jest lekka i przestrzenna. Dziękuję za udział w naszym labiryntowym wyzwaniu Smile and Scrap :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...