Obserwatorzy

poniedziałek, 10 września 2012

Wena wróciła ...

Jak pewnie niektórzy zauważyli - zniknęło mi się ... Od ostatniego posta minął miesiąc, a ja nic nie stworzyłam. I to dosłownie ... Miałam wielkie plany na twórcze wyżywanie się na Mazurach, a tu okazało się, że wyssały ze mnie wszelkie pomysły... Ale na moje "sabatowe czarownice" zawsze można liczyć !!! Po sobotnim spotkaniu u Leny zabrałam się do pracy i pomysły same przyszły. Na początek - pudełeczko z upominkiem...





A potem zaczęłam przymierzać się do kartek z okazji Dnia Edukacji. Co roku robię ich trochę dla swojej macierzystej placówki, a ponieważ są wysyłane, więc nie powinny być zbyt trójwymiarowe (niestety!).
Oto jedna z propozycji:





Trochę miałam słabe światło ... A jeszcze nauczę się robić kolaże ze zdjęć i nie będą zajmować tyle miejsca :)

1 komentarz:

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...