Obserwatorzy

sobota, 5 lipca 2014

Sobota na IV DLWC ...

Było jak zwykle tłoczno, parno, gorąco i z dużą ilością bodźców.
Spotkałam ...
Dorotkę - koleżankę z Sabatu czarownic ... jak zwykle coś dziubie z koralików.


Tores - przygotowuje kolejny LO ...



Gosię 2Koty, która bezskutecznie wprowadzała mnie w tajniki frywolitki (jeszcze do tego wrócimy ...)



Pokazy w tym czasie prowadziły:
Ayeeda - pokazywała, w jaki sposób korzystać z produktów 13Arts...



Ania - Lewa Rączka ze Scrap.com.pl - tuszowała przy pomocy masek i itp. ...




A potem było wspólne zdjęcie robione kilkakrotnie i ma bardzo dużo wersji, gdyż nie wszyscy zeszli na czas ... (wrzucę, jak skradnę z Kwiatu Dolnośląskiego)


Następnie zakupowy szał... Nie zrobiłam wielu zdjęć, bo latałam z listą, żeby żadnego sklepu nie przeoczyć i odebrać wszystkie zamówienia ...

Scrappasja


Kreasfera

Wycinanka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...