Obserwatorzy

piątek, 8 sierpnia 2014

Aż muszę się uszczypnąć ...

Tuż przed wyjazdem na wakacje zobaczyłam komentarz od Asi - "Gratuluję wygranej!". Rany, co i gdzie wygrałam ??? Okazało się, że w weekendowym konkursie Crafty Individuals. Zadanie było proste - należało odnaleźć fragment zamieszczony na blogu wśród stempli z nowej kolekcji i wysłać maila z odpowiedzią. Zawsze mi się marzyły te stemple, ale jakoś nigdy się nie zdobyłam na odwagę, by je kupić - są piękne, ale i dosyć "wymagające"... Ponieważ nie było mnie w Polsce przez dwa tygodnie, umówiłam się, że dam znać, kiedy wrócę i wtedy nagroda zostanie do mnie wysłana. I oto jest ... aż muszę się uszczypnąć ... W kopercie było: 10 stempli gumowych, bloczek papierów, bloczek obrazków, dwie maski, wykrojnik - ptaszek oraz elementy ozdobne ze sklejki. Jestem MEGA szczęśliwa :)


 

1 komentarz:

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...