Obserwatorzy

sobota, 6 lutego 2016

Czas na urlop ...

Uff ... zakończyłam pracowity tydzień. Nadeszły ferie i tym razem padło na mnie, by opiekować się grupą półkolonijną. Każdy z nauczycieli pisze swój program na ferie, ale trudno go zrealizować, skoro dzieciaki mają tak dużo atrakcji, że brakuje czasu na dodatkowe zajęcia. Ale w tym roku się zawzięłam i postanowiłam urządzić im kreatywny Tłusty Czwartek. Wprawdzie zaczął się we środę a skończył w piątek, ale i tak jestem bardzo dumna z wytworów ich rączek. Szyliśmy filcowe pączki ... Musiałam im trochę pomóc, bo wspomniany brak czasu i niektóre dzieci miały igłę pierwszy raz w życiu w rękach ... Oto efekty ...



Teraz pora na wyczekany urlop ... Trochę będzie kreatywny, trochę porządkowy ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...