Obserwatorzy

środa, 12 grudnia 2018

No i przegapiłam ...

Zbyt dużo mam ostatnio na głowie i nie zapisałam sobie przypomnienia w komórce. Na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy ogłoszono wymiankę tagową. Ucieszyłam się, bo ostatnio nie mam czasu na scrapowanie dla siebie i udział w wyzwaniach. W zeszłym roku brałam udział i bardzo mi się podobało, więc - ponieważ uwielbiam formę taga - chciałam tak zrobić i w tym roku ... Praca przygotowana, nawet udało mi się zrobić znośne zdjęcia (mimo ponurej aury na dworze) ... a tu znienacka przyszedł 12 grudnia (termin zgłoszeń do wymianki był do wczoraj). No cóż, może następnym razem 😥
A tak prezentuje się moja praca ...



I jeszcze banerek do zabawy :)


8 komentarzy:

  1. Super. I na czasie - bo zrobiło się zimno 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie zdążyłaś - Twój tag jest śliczny i na pewno sprawiłby komuś wielką przyjemność... Cieszę się, że mimo wszystko bawisz się z nami w tagowym wyzwaniu TDZ :) Proszę tylko o publikację banerka wymiany, żeby wszystko odbyło się zgodnie z regulaminem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny tag! Fajnie,że bawisz się z nami w TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag, dziękuję za zabawę z nami w imieniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...