Obserwatorzy

poniedziałek, 14 listopada 2011

Świątecznie i nieco patriotycznie...

Dawno mnie tu nie było, ale to nie znaczy, że próżnowałam. Trochę robiłam porządków w papierach, by przeanalizować, które nadają się do świątecznych kartek. W przyszłym tygodniu prowadzę dwa warsztaty: dla nauczycieli świetlic - więc musiałam obmyślić plan działania i to, co będę z nimi robiła ( coś, czego potem nauczą dzieciaki) oraz moje tradycyjne sobotnie - dla "miłośników" kartek.
Dzisiaj pokażę kartkę, którą zrobiłam wg odwróconej mapki #136 ze Stamp with Fun, w kolorach zgodnych z wyzwaniem #45 z bloga Crop Stop - Flag Colors (dodałam odrobinę zielonego, ale myślę, że to nie szkodzi).


Ponadto zgłaszam ją na wyzwania:

7 komentarzy:

  1. Very Cute Christmas card! Thanks for joining CropStop's Flag Colors Challenge!

    Kathleen
    Blog: Creo by Lady Katutz at http://creobyladykatutz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous card with great design and details. Thanks for playing along with our CropStop National Colors Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card! Thanks for joining us at The Pink Elephant!

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely pretty card, thanks for playing along with CRAFTY CATZ this week, x carol

    OdpowiedzUsuń
  5. OMGosh this is one awesome creation, I just love colour theme, fabulous image and just perfectly coloured, its just perfect for our challenge this week,

    Thank you so much for joining us at Crafty Catz Use a Digi Challenge I hope you can join us again next week


    Good Luck with the challenge,
    Hugs Bridget Crafty Catz DT :-)x

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG, I love her, I love the texture in the card and the snow ball!


    Thanks for playing with us @ CropStop's challenge blog.

    -- dalis

    OdpowiedzUsuń
  7. This is cute and I love the stars. Thank you for joining Paper Sundaes.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...