Obserwatorzy

piątek, 1 czerwca 2012

Podziękowania ...


Wszystkim dzieciom - tym małym i tym dużym, oraz tym, w których "dziecko" drzemie z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka - samych słodkich dni ...

W czerwcu  przypada Dzień Placówek Wychowania Pozaszkolnego i dlatego organizujemy koncert dla przyjaciół i sponsorów - cóż, "budżetówka" i bez sponsorów ani rusz ...
W związku z tym poproszono mnie o przygotowanie kartek na tę okazję ...
Wykorzystałam swój nowy wykrojnik Marianne Design, na który polowałam od dłuższego czasu i kilka innych ze swoich zasobów. Użyłam też kilku papierów "serwetkowych"...
A oto rezultat :











A tu zdjęcie "rodzinne" :)



5 komentarzy:

  1. Mmmm.... jak słodko :)
    Śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale ogrom pracy. zachwyciły mnie wprost te zielone karteczki. sama bym chciała taka dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki tworzysz.... nic tylko się zachwycać i zazdrościć talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale się napracowałaś, super prace ;)
    bardzo ładnie dobrane kolory, dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, jedna ładniejsza od drugiej:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...