Obserwatorzy

środa, 13 czerwca 2012

Summer maze part 1 ...

... czyli Letni labirynt część 1. Takie wyzwanie zagościło na blogu Smile & Scrap. Należy stworzyć projekt inspirowany jedną z trzech fotografii. Ale żeby nie było tak łatwo to trzeba wypisać dokładnie materiały, jakich się użyło. Z tym będę miała mały problem, bo nie pamiętam nazwy i firmy papieru, który jest tłem w mojej pracy. Zainspirowało mnie to zdjęcie:


A oto moja kartka :



Materiałoznawstwo :
  1. papier fioletowy ( chyba Papermania) 
  2. papier zielony - "Rose Garden" Papermania
  3. karton fioletowy
  4. wykrojniki Marianne Design i Sizzix
  5. wstążka atłasowa i z organzy
  6. stempel z zestawu  Variostempel - "Flora"
  7. tusze do stempli Heyda

3 komentarze:

  1. subtelna i elegancka praca. bardzo mi sie podoba.Powdzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Such remarkable project! Can you please make a numbered list of everything you have used,numbers are important! Thanks for playing with us, Smile and scrap(:

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...