Obserwatorzy

sobota, 24 listopada 2012

Warsztaty kartkowe ...

Dzis poprowadziłam w mojej macierzystej placówce pierwsze w tym roku szkolnym warsztaty kartkowe " Kartka Bożonarodzeniowa". Warsztaty przeznaczone były dla młodzieży i dorosłych (studentów, mam, cioć, babć etc.). Mieliśmy też jednego rodzynka - przedstawiciela "młodzieży" męskiej - 6-letniego Tymka, który radził sobie nadspodziewanie dobrze. Będą z niego "ludzie" :) Ponieważ wiedziałam, że w warsztatach będą uczestniczyły osoby, które nie wezmą w nich udziału po raz pierwszy, postanowiłam nauczyć ich czegoś nowego - kartki teleskopowej i kartki w kształcie bombki. Dzięki informacji na blogu Hogaty dotarłam do kursu, który pozwolił mi na przygotowanie takiej kartki (chodzi o tę pierwszą). Digi stemple Joli pozwoliły dopełnić całości. Dzięki dziewczyny !!!
A oto efekty... (tło do prezentacji kartek jest nieco "zdisstresowane", ale warsztaty odbywały się w pracowni plastycznej - a stoły tam niejedno przeszły ... ceramikę, batik, farby olejne, decoupage itp.).






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...