Obserwatorzy

niedziela, 2 marca 2014

Mały ptaszek mi powiedział.../ A little bird told me ...

Wiosna idzie ... Na balkonie zaczęły kiełkować rośliny, a w komórce, gdzie "zimowały" te, które nie znoszą niskich temperatur - istny gąszcz.
Spring is coming ... The plants began to sprout on the balcony, in the cell, when "wintered" those who can not tolerate low temperatures - a real thicket.

W plikach na komputerze znalazłam szablon budki dla ptaków, który kiedyś pobrałam ze strony Nichole Heady i postanowiłam ją zrobić. Ot tak, z potrzeby serca ;)
In the files on the computer, I found a template birdhouse that once I downloaded from Nichole Heady and decided to do it.






Ot, taka "durnostojka", jak mawia moja koleżanka ;)

Zgłaszam go na wyzwania:
- Cute Card Thursday - #310 "Springtime" 
- Allsorts challenge blog - #248 "Spring is coming"

Użyłam papierów Rapakivi "Winter Elegance", dziurkacza brzegowego DP Craft i dziurkacza mini kwiatuszek Dalprint, wykrojniki: Nellie's Choice - SD011 i Die-namics - Homespun Birdhause.

3 komentarze:

  1. Bardzo delikatny i wiosenny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely little birdhouse, the birds will soon be building their new nests a good sign spring is on its way,
    Thank you for sharing at Allsorts 'Spring is coming' challenge and good luck x Susan x

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...