Obserwatorzy

środa, 29 lipca 2015

Pauzuję ...

Zaczęłam urlop, ale niestety nie mam czasu na kartkowanie ... Muszę jeszcze napisać 5 planów pracy na przyszły rok i wtedy być może będę miała czas i wenę na twórcze wyżywanie. Na razie nowe zakupy muszą poczekać, chociaż chęci są, by je wykorzystać. Gdy spoglądam na strony z wyzwaniami, to często widzę projekty, które chciałabym zrobić zgodnie z tematami, ale cóż ... może wkrótce. Poza tym zamierzam trochę przerobić mój kącik skrapowy, czyli "moje miejsce na Ziemi" w pokoju, z którego wyprowadziła się moja córcia. Ciągle będzie to jej pokój, ale z "moim" dodatkiem ... Muszę to zrobić do 14 sierpnia, bo wyjeżdżamy na Mazury a potem wracam do pracy ... Może mi się uda namówić do tej małej "rewolucji" moją drugą połówkę ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...