Obserwatorzy

środa, 14 lutego 2018

Czas na relax / Dla emerytek ...

Między jedną a druga wizytą u lekarza postanowiłam wrzucić to, co zrobiłam nim zaległam w wyrku. A ponieważ nie zanosi się na to, że prędko z niego wyjdę, więc postanowiłam pokazać Wam, co zmajstrowałam na początku stycznia.
Najpierw zrobiłam kartkę dla koleżanki, która odchodzi na emeryturę ... W takiej niby kopercie ...





Mojej szefowej tak przypadła do gustu, że postanowiła sprezentować podobną od naszej placówki Wiceprezydent Miasta, która również odchodzi na emeryturę. I tak powstała kolejna ( w torebce)...





14 komentarzy:

  1. Obie świetne, pomysłowe ale ta z ratuszem w tle - no chylę czoła :) Asiu, to długo Cię trzyma. Kuruj sie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊 Moja mama się śmieje, że jako dziecko byłam okazem zdrowia, tylko na starość się rozsypałam.

      Usuń
  2. Fabulous retirement cards love the beautiful dies and flowers
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne komplety i piękna pamiątka ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki.
    Niebieska podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe kartki! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, różnorodne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  7. obie kartki piękne, delikatne i idealne na okazję

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie skomponowane prace, śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...