Obserwatorzy

wtorek, 22 maja 2012

Kosz niezapominajek i chinskie róże...

Przygotowałam dwie wzorcowe kartki na sobotnie warsztaty i jak się okazało, skręcanie róż z wykrojników dostarczyło nie lada emocji ... się nie chciały robić :)
Ale do rzeczy ... pierwsza kartka była robiona wg  rozrysowanej przeze mnie mapki - chciałam pokazać w jaki sposób rozmieszczać elementy na kartce. To kartka z koszem kwiatów - u mnie niezapominajek.


Druga, to kartka - brama z chińskimi różami...



Tym razem w warsztatach wzięło udział tylko 8 osób, bo przez przeoczenie nie poszła wzmianka o nich do Informatora Miejskiego. Jak widać - małe plakaciki nie wystarczą... Ale i tak dziewczyny ciężko pracowały, bo jak się okazało, skręcić różę, to nie taka prosta sprawa ... No i doszła jeszcze złośliwość rzeczy martwych - wykrojnik serwetka mi nie docinał (możliwe, że użyłam zbyt grubego kartonu), w związku z czym na mojej jest - a na dziewczyn tylko pomarańczowe kółko :(








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...