Obserwatorzy

niedziela, 17 grudnia 2017

Wymiana tagowa ...

Na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy ogłoszono wymianę tagową. Oczywiście się do niej zgłosiłam, bo tagi uwielbiam. W parze byłam z Eleną.  Miał to być tag - niespodzianka (taki, jaki same chciałybyśmy dostać) oraz coś do tego - słodycze i przydaśki scrapowe. Teraz możemy już pokazać, co przygotowałyśmy, bo przesyłki są w drodze. Mam nadzieję, że moja dotrze do St.Petersburga jeszcze przed Świętami. A na blogu możecie zobaczyć, co przygotowały pozostałe uczestniczki.





Zrobiłam taga z shaker boxem, dołożyłam jeszcze słodkości i trochę przydasiów, malutkiego taga
z życzeniami ( zapomniałam dodać na zdjęciu) i przesyłka została wysłana. Mam nadzieję, że Elenie się spodoba 😊

7 komentarzy:

  1. Джоанна, тег очень оригинальный, красивый и уверена, что при реальном рассмотрении я испытаю еще больше удовольствия! Спасибо! Посылка уже в Петербурге. скоро будет у меня))
    С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny tag, jak i cała niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny i bardzo delikatny tag.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno się spodobał i był przemiłą niespodzianką:) Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny tag, wszelkie wymianki to super pomysły. strasznie żałuję ze nie znalazłam czasu żeby w jakiejś brać udział :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...