Obserwatorzy

środa, 13 grudnia 2017

Świątecznie i warstwowo ...

Od pewnego czasu moim guru w sprawie scrapbookingu jest Olga Diktorenko. Uwielbiam jej kreatywność i to z jakim luzem podchodzi do niektórych spraw a w szczególności np. do wykrojników. Wykorzystuje je na wiele sposobów - nie tylko zgodnie z ich przeznaczeniem i tym, co przedstawiają. "Zmałpowałam" jej kartkę ( nie jest kompletnym zerżnięciem, ale w dużej mierze). Chciałam się zmierzyć z tym, co robi moja "mistrzyni" i nawet jestem z efektu zadowolona 😊




10 komentarzy:

  1. Świetne połączenie różnych faktur. Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie by było, gdyby jeszcze oryginał został podlinkowany.
    A wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to zrobić i ... zapomniałam. Już poprawiłam :)

      Usuń
  3. Śliczna! I te słodkie kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa karteczka i ten "lizaczek" słodki

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, słodziutka, idę porównać z oryginałem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodko wygląda z tą lukrową laseczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodka kartka, idę obejrzeć prace twojej idolki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...