Obserwatorzy

piątek, 26 listopada 2010

Galeria Papieru i nowe wykrojniki

Dawno nic nie wstawiałam, co nie znaczy, że nic nie robiłam... Miałam trochę problemów rodzinnych (ale kto dziś ich nie ma) i zero motywacji do robienia zdjęć i wpisywania na blogu. Jakoś tak wyszło... Może pogoda nie taka, może ciśnienie...
Dorwałam się z bólem serca do Galeriowych papierów, a że cudne są to wszyscy już o tym wiedzą. Stworzyłam kilka kartek, a właściwie same się stworzyły ;)






Użyłam: papierów "Świąteczna Gospoda" z Galerii Papieru, "Home for Christmas" oraz "A Christmas Carol" z Papermanii, nowych wykrojników: "Classic Scalloped Squares Large" Spellbinders oraz "Poisencja" Marianne Design, poza tym jak zwykle dodatki z biurka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...