Obserwatorzy

niedziela, 26 grudnia 2010

I ... już po Świętach !!!

No i już po ... Koniec przesiadywania w kuchni, objadania się ( bo trzeba wszystkiego spróbować), nocnych Polaków rozmów do późna ( choć jutro też jest dzień)... Teraz będę odreagowywać wizytę u rodzinki do Sylwestra - specjalnie nie napisałam, że odchorowywać, bo zabrzmiałoby niegrzecznie, choć nie mijałoby się z prawdą... Moja teściowa ma kota - a ja jestem alergik ...
W amoku przygotowań przedświątecznych zrobiłam zawieszki do prezentów wykorzystując digi stemple Torico. Zdjęcia nie są rewelacyjne (trochę nieostre), ale innych nie mam, bo bardzo się śpieszyłam. Tego "Myszona" w fioletowym swetrze robiłam już w domu, na spokojnie, więc jakością się różni ...






1 komentarz:

  1. Your idea is very fantastic!!!
    Thank you for visiting my blog.
    Happy New Year 2011.
    Hugs, Murielle

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie, gdy zostawisz po sobie ślad ...